Retourneren
Wat is de retourtermijn?
Bij By Bren Store heb je altijd de mogelijkheid je bestelling terug te sturen binnen 10 dagen na de verzenddatum. Zorg ervoor dat je de producten ongedragen, onbeschadigd en voorzien van de aangehechte labels en originele verpakking, retourneert. De Factuur retouren in het pakket en hier graag de reden van retour op vermelden.
Als niet voldaan is aan de bovenstaande voorwaarden, kan By Bren Store de retourzending weigeren en wordt deze naar je teruggestuurd. De retourkosten worden bij u in rekening gebracht.
Bewaar je retourbewijs totdat deze is verwerkt.
Zodra jouw retourzending ontvangen is krijg je een e-mail ter bevestiging. De verwerking van jouw retourzending zal maximaal 7 dagen duren. Vervolgens ontvang je een e-mail als je retour verwerkt is en ontvang je binnen enkele dagen het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten terug op je rekening,
Wanneer de retourzending is verwerkt wordt het aankoopbedrag (min verzendkosten) als volgt teruggestort:
iDeal: Het bedrag staat binnen vijf werkdagen weer op je rekening.
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
Ja, retourneren via PostNL:
- Envelop vanaf € 2,88
- Brievenbuspakket vanaf €4,10
- Pakket/Doos vanaf €6,75
Kan ik mijn items ruilen?
Helaas is het niet mogelijk om een artikel te ruilen.
Wil je toch een andere maat of kleur? Dan kun je zelf een nieuwe order plaatsen.
Is het mogelijk om een sale item te retourneren?
Sale aankopen kunnen niet geretourneerd worden, mits deze beschadigd zijn. Dan is er de mogelijkheid om deze te retourneren volgens de beschreven voorwaarden. Zodra ik jouw retour heb ontvangen en verwerkt zal ik overgaan tot terugbetaling van het aankoopbedrag exclusief de verzendkosten.
Is het mogelijk om sieraden te retourneren?
De sieraden van By Bren Store mogen in ongebruikte staat geretourneerd worden, met uitzondering van oorbellen.
Dit houdt in dat:
- De originele labels aan het product bevestigd moeten zitten
- Het product niet gedragen, onhygiënisch of beschadigd eruit mag zien.
- De producten dienen in de originele verpakking te zitten.
Als niet voldaan is aan bovenstaande voorwaarden, kan By Bren Store de retourzending weigeren, en krijgt u deze retour. De retourkosten worden bij u in rekening gebracht.
Hoe kan ik mijn items retourneren met PostNL?
Stap 1: Stop de items die je wilt retourneren samen met de pakbon terug in de doos/verpakking.
Zorg dat de originele kaartjes van de producten niet zijn verwijderd.
Stap 2: Noteer onderstaand retouradres op je retourzending:
By Bren Store
Voorstraat 11
2685 EH Poeldijk
Stap 3: Lever de doos in bij een Post NL-locatie bij jou in de buurt.
Stap 4: Bewaar de track en trace code die je bij de kassa krijgt wanneer je het pakketje afgeeft.
*Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
Garantie & service
By Bren Store geeft 4 weken garantie op een kledingstuk wat na het wassen met de wasvoorschriften ondraagbaar is geworden. Er word geen garantie gegeven op steentjes /applicaties /studs op kleding. Daarnaast geeft By Bren Store bij verkleuring van stainless steel sieraden 2 maanden garantie. Op alle overige items geeft By Bren Store altijd 6 weken garantie op je aankoop, uitgezonderd Handmade items.
Op deze items kunnen geen garanties gegeven worden. Mocht er binnen 4 weken toch een probleem zijn neem dan contact op met By Bren Store & stuur een foto mee van het desbetreffende item, dan kijk ik mee naar een passende oplossing.
Voorwaarden retourneren
- Retourneren kan alleen binnen de gestelde retourtermijn van 10 dagen.
- Retourzendingen zijn voor eigen rekening.
- Zowel de kosten als het risico van verzenden zijn bij een retournering voor eigen rekening.
- Ik neem retourzendingen alleen in behandeling als deze in originele staat inclusief factuur, labels & verpakkingen worden teruggestuurd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
- Niet-identificeerbare retourzendingen worden voor maximaal 1 maand opgeslagen in het magazijn. Daarom is het belangrijk de factuur mee retour te sturen. De klant kan zich melden via de mail van By Bren Store. Na deze periode wordt het pakketje via eigen administratie verwerkt en kan hier niet meer over gecorrespondeerd worden.
- Zonder track en trace code wordt er geen onderzoek opgestart naar vermiste retouren. Houd er dus rekening mee dat bewijs van verzending met track & trace code een vereiste is om in aanmerking te komen voor terugbetaling.
Klopt je bestelling niet? Dit los ik zo snel mogelijk voor je op! Neem contact op met bybrenstore@outlook.com en vermeld hier duidelijk jouw naam, bestelnummer en de items waar het om gaat.